Ny mentor i höst...

Hej alla,
som ni alla har fått veta idag, så kommer jag att ha tjänstledigt ett år fr.o.m augusti. Jag och familjen flyttar till Schweiz om ett par månader. Företaget min man Dave jobbar på lade ner i Sverige men han fick möjlighet att jobba vidare på samma företag i en liten stad, Hombrechtikon, utanför Zurich. Jag vet inte säkert om vi stannar där, eller kommer tillbaka till Sverige om ett år, eller om vi flyttar vidare till England.

Mentorn för 7:2 blir nya spanskaläraren Anneli. Nya NO-läraren heter Maria.

Det ska bli jättespännande att flytta till Schweiz, men jag känner mig samtidigt riktigt nere över att inte fortsätta få träffa er fantastiska elever!
Ni är supergoa!
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad för dig och din familj skull men det är en stor förlust för barnen och oss föräldrar i 7:2.

Tack för ett bra år.

Jag hoppas att du kommer tillbaka...

2009-05-27 @ 22:28:29
Postat av: Nickitas mamma

Det tidigare inlägget var ifrån mig.

Kram Camilla

2009-05-27 @ 22:30:14
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

2009-05-28 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0