Torsdag den 20 november

I dag är jag hemma med sjukt barn, så jag kan inte hjälpa till med något mentormöte. Men, det vore jättebra om ni i 7:2 tar ett möte under mentortiden även utan mig!

Samla helst ihop salamibeställningarna så att jag kan se till att få iväg dem i tid imorgon (de ska vara inne senast imorgon eftermiddag). Jag träffar er imorgon, för då har jag engelska med er 12-50-13.40 (jag vikarierar för Marie).

Kom ihåg, det finns ingen möjlighet att ta emot beställningarna senare, eftersom vi då troligen inte kan leverera dem före jul. Meddela era kunder att leveransen kommer vecka 50! Ni tar betalt kontant när ni levererar salamin.

Hur mycket har vi tjänat?
Hittills har vi tjänat 4365 kr (om man räknar på 97 salamikorvar som vi kom fram till i torsdags förra veckan)!
Fantastiskt bra jobbat!

Sköt om er allihopa!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0