Mer om Gröna Lund

Hej


Jag har ringt och bokat upp ca 15 st biljetter till gröna lund.

Priset blev reducerat då man bokade gruppbiljetter.


Man kan välja på

lilla paketet som innehåller entré+åkband = 300:- ord pris 359:-

stora paketet som innehåller entré+åkband+matkupong värde 70:- = 340:- ord pris 429:-


Senast imorgon 17.00 så måste jag bekräfta bokningen tills dess behöver jag veta hur många som ska följa med  inkl föräldrar och syskon.

Jag vill också veta vilka som har guldkort till gröna lund.

Jag föreslår att vi satsar på det stora paketet då jag antar att våra tonåringar är väldigt hungriga efter en lång skoldag.

Vi betalar våra paket på plats tillsammans utanför entrén på tisdag vid ankomst.


Ha en trevlig dag


Med vänliga hälsningar 

Camilla ( Nickitas mamma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0