Läx- och provschema VT 2009

 

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

v 2

    Skolstart 

v 3

 En:food (See blog. Plan your studies for the test w8)  

NO: Skissa och beskriv din uppfinning.

 Sp: Kunna klädesplagg

v 4

 En:food   Fotbollsläxa: anteckna din kost  Sp: Una Argentina Famosa

v 5

 Tema Olweus 8.30-11.10
En:food
 NO:            3 livsmedel 

Halv friluftsdag: skridskoåkning

 Sp:

v 6

 En:food
Ma:prov
 Sv: Ha läst färdigt bokenNO:kemiprov  Sp:

v 7

 Studiedag  SO:prov NO: kap 12 Sp:

v 8

 En:food   NO: Kap 13.1, 13.2 En: prov
Sp:

v 9

     S     P      O        R     T         L    O         V !!!!!!

v 10

   Sp:diagnos   Vinterdag
En: write a text

v 11

 MaNO:Kap 13.3, 13.4, 13.5 och checklistan

Sv: Läst färdigt bok
  NO: Gör ett biologi-Jeopardy.  Sp:En el restaurante Don Miguel

v 12

 Ma  Bild: Ballongen ska vara färdig.  Sp:

v 13

 Ma: prov    Sp:

v 14

 Ma    Sp:

v 15

    P      Å    S        K        L         O        V        !!!! !!!!!!

v 16

     LOV      LOV   Sp:

v 17

 Ma    Sp:

v 18

 Ma Elevrådsmöte NO-prov biologi Skol-DM
Sp: expresiones con comida, sid. 70-71
     LOV

v 19

 Ma 

Friidrottsdag
Sollentunavallen

 Skol-DM Sp:

v 20

 Ma
En: prov kl 15.30
 Sp:la comida sueca Sv: prov Sp:

v 21

 Ma prov Ty prov NO: En dag utan el.          LOV     LOV

v 22

 Ma
NO: kap 3.2 och 3.3 (läxan egentligen till v 21)
  NO: enzymlabrapport NO: kap 3.4 och 3.5 Cykel-
orientering

v 23

 Ma Äventyrsvandring Fysikprov, ellära  Sp:

v 24

 

Tårtsparken

 

Skoldag till kl. 13

Avslutning kl.15

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0