Långt kom vi iallafall!

Hejsan.

Ja Anna har ju berättat för er innan att jag och Astrid kom vidare i årets finnupp tävling inom stockholm regionen,
vi var där igår och ställde ut våran uppfinning det lät som många var intreserade men vi vann ingenting iallafall.
Men jag är glad att vi kom så långt som vi gjorde.
Det va kul att få träffa massor med olika Företagare, men vi ska ge det en chans till nästa år.

våran ceep it cold kanske kommer ut till marknaden någon gång i historien.
Jag och Astrid kommer kanske ansöka till ett program som går på SVT1 som är för ''uppfinnare''.
Och jag hoppas att vi kommer med i det programmet.

Annars finns det ett ytterligare ett alternativ och det är att ringa till finnupp och fråga om man kan få fortsätta med sin uppfinning och prata med några företagare som kanske är intereserade av keep it cold.

Mathilda


Kommentarer
Postat av: 7.3

Jag är mycket stolt över mathilda och astrid

2009-05-13 @ 10:13:17
Postat av: 7:3

vi är mycket stolta över er. bra jobbat. en stor hälsning till mathilda och astrid... :) :) :)

2009-05-24 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0